piątek, 15 grudnia 2017

Kartki z cynamonem

Witajcie :)

Dziś pokażę, Wam moje ulubione karteczki :) 
Nie wiem czemu, ale mam ogromną słabość do papieru kraftowego - uwielbiam po prostu. 
W tym roku do udekorowania kartek po raz pierwszy użyłam cynamonu i gwiazdek anyżu (pomysł chodził za mną od dawna, ale zawsze zapominałam kupić ;) - efekt bardzo mi się spodobał. A Wy? Co myślicie?

PS. Obserwujcie uważnie kolejne wpisy, bo już niedługo candy :) Nie wiem, czy dam radę przed świętami, ale na pewno przed Sylwestrem się wyrobię.
















Karteczkę zgłaszam na wyzwanie TUTAJ :)



i TUTAJ :)


46 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe karteczki no i pachnące jednocześnie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są i z pewnością pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem absolutnie oczarowana twoją karteczką, chciałabym umieć robić tak proste i zachwycające kartki :) dziękuję za udział w wyzwaniu scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kartki! Nie dość, że piękne, to na pewno fantastycznie pachną!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycające prace - takie proste a jaki klimat. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap,n,skill, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill i włożony wysiłek w wykonanie pracy :) Piękna, minimalistyczna, wpada w oko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kartki! Bardzo mi się podobają. I do tego pewnie nieziemsko pachną :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki swoją delikatnością absolutnie zdobyły moje serce, Są cudowne. Nie dziwię się, że ten craft zdobył Twoje serce, bo bez wątpienia jest cudny. No zakochałam się. I już.
    Dziękuję za udział w świątecznym wyzwaniu I kropki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Absolutely beautiful! Thank you for sharing! Have a wonderful Christmas:-)
    Sunshine.
    ihearttostamp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...